הסבר על החזרי מס

החזרי מס הם דרך למעסיקים להחזיר לעובדים שלהם. ההחזר הוא בדרך כלל סכום הכסף שהמעסיק מעכב מתלוש השכר של העובד.

מס הכנסה (מס הכנסה) יחשב את החזר המס וישלח אותו למעסיק. לאחר מכן המעסיק ישלח אותו לעובד על ידי שליחת המחאה או הוספתו לתלוש המשכורת הבא שלו.

מס הכנסה מספק החזרי מס למשלמי מס ששילמו יותר מדי מסים. זהו החזר של הכסף שהם שילמו יתר על המידה. משלמי מסים יכולים לקבל את ההחזר שלהם באמצעות הפקדה ישירה או שהם יכולים לקבל המחאה על נייר.

נישומים עשויים להיות זכאים להחזר מס אם שילמו יותר מדי מסים בגלל זיכוי מס הכנסה או זיכוי מס ילדים נוסף. מס הכנסה מציע גם זיכוי מס לעסקים וארגונים אחרים המגייסים חיילים משוחררים, נכים ועובדים בעלי הכנסה נמוכה.

החזרי מס מוסברים בשפה פשוטה

מס יכול להיות נושא מסובך, אבל זה לא חייב להיות.

במאמר זה נסביר את יסודות המס בשפה פשוטה.

מה זה מס?

מס הוא תרומה חובה שהממשלה לוקחת מהרווחים שלך כדי שיוכלו לכסות את העלות של שירותים ציבוריים כמו בריאות וחינוך.

למה אני צריך לשלם מס?

הממשלה צריכה כסף כדי לנהל את המדינה, אז היא לוקחת מסים מהרווחים שלך. משמעות הדבר היא שאתה משלם מס על כל ההכנסות שלך כולל הכנסה שאתה מרוויח מעבודות אחרות או מעבודה עצמאית; וכל הטבות שאתה מקבל כמו פנסיה או קצבת ילדים. אתה גם משלם מס על ריבית חיסכון שהרווחת וכל הכנסה זרה שאתה מקבל, למשל על השקעות בחו"ל או נכסים להשכרה בחו"ל.

מהן תחומי האחריות שלי כשכיר?

עליך להשלים החזר מס להערכה עצמית בכל שנה אם סך הכנסתך החייבת עולה על 100,000 שקל (או 200,000 שקל במשותף עם השותף שלך) אלא אם כן אתה

רפורמת המס – כיצד ישפיע החוק החדש על המיסים שלי?

חוק קיצוצי המס ועבודות משנת 2017 הוא כעת חוק המדינה. השינויים בקוד המס ישפיעו על כל משלם מס באמריקה. בעוד שחלק משלמי המסים יראו הפחתה במיסים שלהם, אחרים עשויים לראות עלייה.

מסים הם מסובכים, וקשה להבין איך הם עובדים ללא איש מקצוע שמתמחה במיסוי. החוק החדש הפך את הדברים למסובכים עוד יותר עבור משלמי המסים.

חוק המס החדש לשנת 2018 הוא שיפוץ משמעותי של קוד המס בארה"ב שיש לו השלכות הן על המעסיקים והן על העובדים.

שינוי מהותי ב-IRS הוא שהניכוי הסטנדרטי יועלה ל-12,000 דולר עבור מגישים רווקים ו-24,000 דולר עבור זוגות נשואים המגישים בקשה במשותף, מה שאומר שפחות אנשים יצטרכו לפרט את הניכויים שלהם. ויש מגבלה חדשה על מסים ממלכתיים ומקומיים של $10,000 (או $5,000 אם אתה נשוי ומגיש בקשה בנפרד).

נישומים רבים צפויים לנצל את החוק החדש על ידי תביעת ניכויים גדולים יותר ב-2018 ממה שהם היו יכולים לתבוע ב-2017.

כיצד להגיש בקשה להחזר מס באינטרנט

החזרי מס הם דרך מצוינת להחזיר חלק מהכסף ששילמת במיסים. הסיבה לכך היא שהם מאפשרים לכם לנצל את ניכויי המס שביצעתם במהלך השנה ולקבל חלק מכספכם בחזרה.

ישנן שתי דרכים בהן ניתן להגיש בקשה להחזר מס. אתה יכול לעשות זאת בעצמך או לעבור תוכנית בחסות המעסיק. האפשרות הראשונה קלה, שכן כל מה שצריך לעשות הוא למלא טופס ולשלוח אותו באינטרנט. לאפשרות השנייה, לעומת זאת, יש יותר יתרונות מסתם קבלת החזר. לדוגמה, המעסיק שלך ינכה מסים מהמשכורת שלך ויוודא שכל הניכויים נלקחים בחשבון בעת ביצוע המסים שלך בסוף השנה.

רצוי להגיש בקשה להחזר מס באינטרנט, שכן הדבר יחסוך לכם זמן ומאמץ. התהליך פשוט ואינו דורש מיומנויות מתקדמות.

ניתן להיכנס לאתר מס הכנסה ולמלא את טופס הבקשה. יהיה עליך לספק את שמך, מספר תעודת זהות, סטטוס הגשה ופרטי הכנסה. לאחר מילוי הטופס, תקבל מייל עם אישור שהבקשה שלך התקבלה. לאחר מכן, תוכל להיכנס לחשבונך באתר מס הכנסה ולבדוק אם יש שגיאות או תיקונים הנדרשים. אתה יכול גם לבדוק אם ההחזר שלך עובד או לא על ידי גישה לדף החשבון שלך באתר האינטרנט של מס הכנסה.

כתבות באותו נושא
רפי מנעולן בתל אביב

פורץ מנעולים מקצועי בתל אביב

בזמן המודרני, בו חשוב לשמור על ביטחון הבית שלנו, נעילת דלת הבית היא דבר בסיסי. אולם, ישנם רגעים בחיינו שבהם נתקלים בבעיות כמו נעילת דלת

קטגוריות נוספות

כתבות נוספות בשבילך

רפי מנעולן בתל אביב

פורץ מנעולים מקצועי בתל אביב

בזמן המודרני, בו חשוב לשמור על ביטחון הבית שלנו, נעילת דלת הבית היא דבר בסיסי. אולם, ישנם רגעים בחיינו שבהם נתקלים בבעיות כמו נעילת דלת

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן